Výchovný poradca

 

 

Konzultačné hodiny

 

Výchovný poradca: Ing. Júlia Gabčová

Školský rok: 2019/2020

 

Párny týždeň

Štvrtok: 12.40 h  - 13.25 h

Piatok: 12.40 h  - 13.25 h

 

Nepárny týždeň

Štvrtok: 12.40 h - 13.25 h

Piatok: 12.40 h - 13.25 h

Miestnosť:  zborovňa, eurokabinet

 

Plán práce výchovného poradcu na školský rok 2019-2020 harmonogram úloh

 

August:

-          zasadnutie s predmetovými komisiami o individuálnom začlenení žiakov so ŠVVP, spoločne so školským psychológom

-          archivácia dokumentov z minulého školského roka

September:  

  • analýza žiakov 1. ročníkov (štúdium osobnej dokumentácie žiaka)
  • aktualizácia databázy PROFORIENTU z exportu ŠVS
  • opatrenia vyplývajúce z analýzy výchovného poradcu z predchádzajúceho škol. roka
  • nadviazanie spolupráce s triednymi učiteľmi, CPPPP, ÚPSVaR Senica,  konzultácia plánu
  • doplnenie a spresnenie evidencie / databázy žiakov
  • zabezpečenie evidencie integrovaných žiakov a zaistenie vypracovania IVVP pre integrovaných žiakov
  • informačná tabuľa – nástenka
  • beseda „ V novej triede“

 

 

Október:

  • beseda „ V novej triede“
  • účasť žiakov končiacich ročníkov na Burze informácií v MsKS SE, (ÚPSVR SR v Senici)
  • konzultácie s triednymi učiteľmi –prehľad žiakov s poruchami učenia,  správania,   zabezpečenia vyšetrenia integrovaných žiakov CPPPP  
  • evidencia individuálne študujúcich žiačok z dôvodu materstva
  • individuálne konzultácie so žiakmi, spolupráca s CPPPaP
  • informácie rodičom na RZ
  • doplnenie informácií o evidencii VP (problémoví žiaci, indiv. začlenení)

 

November:   

  • prezentácia SŠ Myjava, účasť žiakov a pedagógov
  • zabezpečiť cez triednych učiteľov kontakty pre rodičov na odbornú verejnosť
  • beseda „ V novej triede“
  • individuálne konzultácie so žiakmi, spolupráca s CPPPaP
  • burza k povolaniam príprava DOD

 

December: 

  • analýza správania za 1. štvrťrok šk.r., pohovor so žiakmi so zníženou známkou zo správania
  • konzultácie s triednymi učiteľmi  a majstrami odbornej výchovy o práci so žiakmi  s poruchami správania        

   

 Január:   

  • analýza správania v 1.polroku školskom roku
  • konzultácie problémových žiakov s majstrami odbornej výchovy
  •  práca so žiakmi s poruchami , individuálna práca so žiakmi
  • Spolupráca s vedením SŠ na kritériách prijatia na štúdium a termíny prijímacích skúšok na študijné a učebné odbory a zaslanie kritérií na ŠVS v elektronickej podobe
  • Spolupráca s PPP a CVPP – návšteva školy, výmena informácií pre učiteľov

 

Február:      

  • poradenská činnosť žiakom a rodičom pri rozhodovaní sa o výbere povolania
  • správania, evidencia a opatrenia
  • prihlášky na VŠ – zaslanie so sprievodnými listami

 

Marec:

  • kompletizácia prihlášok na VŠ, na nadstavbové štúdium
  • Individuálne konzultácie so žiakmi a rodičmi
  • beseda zameraná na otázky rasizmu, xenofóbie v spolupráci s koordinátorom pre prevenciu

 

Apríl:            

  • odoslanie prihlášok na stredné školy, VŠ,
  • spolupráca s ÚPSVaR
  • účasť žiakov na burze práce v DK Senici
  • beseda Obchodovanie s ľuďmi
  • vyžiadanie elektronických informácií od SVŠ o prihlásených žiakoch (program PS)
  • analýza výchovno-vzdelávacích výsledkov – 3. štvrťročná klasifikácia (doplnenie databázy problémových
  • žiakov a ich zaslanie na CPPPaP

 

Máj:   

  • evidencia žiakov, ktorí sú prihlásení na VŠ

 individuálne pohovory so žiakmi

  • priebežná evidencia žiakov prijatých na SŠ
  • zaslanie výsledkov prijímacích skúšok do ŠVS, zaslanie informácií do ŠVS o konaní, resp. nekonaní

 

Jún:    

  • evidencia rozmiestnenia žiakov prijatých na SŠ a na VŠ
  • výsledky súťaží a olympiád priebežne zverejňovať na webovej stránke školy
  • hodnotenie úspešných študentov, osobné pohovory, stretnutie s vedením školy
  • záverečné vyhodnotenie IVVP, uzatvorenie plánov, zváženie ďalších postupov v individuálnom zaradení žiaka so ŠVVP
  • uzavretie dokumentácie výchovného poradcu                                                                  

 

vypracovala: Ing. J. Gabčová